۱۴۲۶/۵/۶ قمری – ۱۳۸۴/۳/۲۳ شمسی – درباره خودم (آیة الله پروفسور گلپنارلی – جنایات آتاترک)

درباره خودم
 
 
 
 
"اینجانب با جناب آقای آیة الله پروفسور گلپنارلی"
 
 
بسمه تعالی …………….. اسلامبول (در ترکیه) نام فعلیش استانبول است و نام اسبقش قسطنطنیه بوده است. این شهر را پس از فتح اسلام بوسیله ابو ایوب انصاری اسلامبول که معنیش به فارسی شهری که پر از اسلام است گذاشتند. زیرا سه هزار مسجد داشت و همه مردمش مسلمان شدند ولی از جائیکه کمال آتاترک با اسلام و قوانین اسلام مخالف بود و استعمار کاملا او را تحت تاثیر خود قرار داده بود چند عمل باقی ماندنی در ترکیه انجام داد تا بتواند اسلام را از ترکیه محو کند:
اول : حروف عربی را به لاتین تبدیل کرد.
دوم : اسم اسلامبول که مرکز ترکیه است و بین آسیا و اروپا واقع شده است به استانبول تبدیل نمود تا نام اسلام روی این شهر نباشد.
سوم : رژیم ترکیه و قوانین آنرا به لائیک تبدیل نمود.
چهارم : حجاب زنان را که پرچم اسلام است از بین برد و حجاب را ممنوع نمود.
پنجم : اتحاد شکل را به لباسی که در آن زمان اروپائی ها می پوشیدند اجباری کرد. یعنی یک روحانی هرچه هم دانشمند باشد حق ندارد غیر از کت وشلوار لباس دیگری بپوشد. لذا در عکس می بینید که اینجانب در کنار بزرگترین دانشمند ترکیه که در حقیقت آیة الله گلپنارلی است با لباس معمولی به عنوان پروفسور گلپنارلی ایستاده ام. این مرد دانشمند کتابهای زیادی درباره مسائل مختلف اعتقادی و فلسفی و تاریخی و فقهی نوشته و از اولیاء خدا بوده است (که من شرح مختصری در کتاب شبهای مکه از حالات ایشان نوشته ام). آتاترک با رضا خان پهلوی متعهد بودند که ایران و ترکیه را با این پنج برنامه از دین اسلام خارج کنند و رژِیمشان را لائیک قرار دهند. اما در ایران چون شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام وجود داشتند و رهبری آنها را بدستور امام معصومشان فقهاء به عهده گرفته بودند و مرجعیت و ولی فقیه فرمانده معنوی و سیاسی آنها در حقیقت بود. در مقابل افکار انحرافی رضا خان پهلوی ایستادگی کردند و برای حجاب و اتحاد شکل و تغییر خط فارسی به لاتین کشته ها دادند و تنها در مسجد گوهرشاد مشهد برای حجاب خانمها ، دو هزار نفر کشته شد و نگذاشتند ایران بصورتی که امروز ترکیه بدبخت افتاده که از دین با داشتن کتب دینی به خط عربی و علمائی بزرگ ولی ناشناس و بجای مظاهر دینی مظاهر فساد و شرب خمر و زنا و قمار بیافتد. لذا در اینجا توصیه می شود که اگر مردم ایران می خواهند ملیت و دین و انسانیت خود را حفظ کنند پیرو ولی فقیه در همه حال باشند و نگذارند استعمار گران بر آنها مسلط شوند .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *