۱۴۲۶/۴/۲۴ قمری – ۱۳۸۴/۳/۱۲ شمسی – درباره خودم (سمپوزیوم بین المللی اسلام و مسیحیت ارتدکس یونان،حکومت انسان کامل بر جهان)

درباره خودم
 
 
 
"از راست به چپ : « اسقف یانولاتوس » و « آقای دکتر احمدی » و « آقای دکتر گریگوریس » و «اینجانب » و « آقای بی آزار سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در یونان » و « آقای عمید زنجانی » و « آقای لاریجانی » اعضای سمپوزیوم بین المللی اسلام و مسیحیت در یونان »."
 
بسمه تعالی ………….. (در روزهای قبل درباره سمپوزیوم بین المللی اسلام و مسیحیت ارتدکس فرازی از مقاله اینجانب ذکر شد و اینک فراز سوم از آن مقاله نقل می شود) . « حکومت انسان کامل بر جهان » طبیعی است که در این صورت یعنی چون بشر برای عمران و احیای زمین و به خاطر آنکه خدای تعالی او را مسلط بر تمامی موجودات عالم قرار داده (که در روزهای قبل توضیح داده شد) باید برای او حاکمیتی هم در نظر گرفته باشد و بدون تردید حاکمیت بدون قوانین جامعی که همه مردم آن را بپذیرند و به آن عمل کنند نمی تواند تحقق پیدا کند و مسلم است که اکثریت افراد بشر یعنی معتقدین به مذاهب بزرگ جهان تنها به قوانین الهی و حاکمیتی که از ناحیه او باشد تن داده و رضایت می دهند. بنابراین ، پروردگار متعال از روز نخست که بشر را بر روی زمین خلقت فرمود و او را جانشین خود قرار داد و به او دستور فرمود که کار زمین را بکند و در عمران و آبادی زمین بکوشد، هدفش این بوده که حکومت واحد جهانی به وسیله انسان کامل بر سراسر جهان مستقر فرماید تا هیچگونه اختلاف و نزاع و فسادی بوجود نیاید و مردم با کمال آرامش و صلح و صفا گرد یکدیگر زندگی کنند. من در کتاب «مصلح غیبی» صفحه ۱۹ ، توضیح داده ام که نه تنها مذاهب بزرگ عالم، بلکه تمامی مردم جهان بالاخص دانشمندان و فلاسفه عالم همیشه آروزی حکومت واحد جهانی را داشته و در پی بوجود آوردن آن تلاشهائی هم کرده اند. بنابراین ، آنچه را که من در این سمپوزیوم می خواهم اثبات کنم این است که بالاخره باید روزی دین بر جهان حکومت کند. زیرا هدف خدای تعالی از خلقت انسان در روی زمین، جز آبادی و حکومت او بر زمین نبوده و از نظر عقل و دانشمندان بزرگ جهان بشریت بدون حکومت واحد جهانی که از جانب پروردگار مقرر شده باشد روی سعادت را نخواهد دید. ما در این سمپوزیوم به یاری پروردگار اثبات می کنیم که اسلام و مسیحیت متفقا با هم وعده این حکومت را به بشریت داده و حتی متذکر شده اند که شخصی به نام حضرت « مهدی » و یا « قائم » و یا « پسر انسان » و یا « شیلو » و یا « روح راستی » و یا « تسلی دهنده » و یا « رهاننده » و یا « روح خدا » ( که همه اینها نام یک شخص است ) می آید و این حکومت را مستقر خواهد کرد .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *