۱۴۰۰ قمری – ۱۳۵۹ شمسی – انقلاب اسلامی و لشگریان اسلام (برای امام زمان قدم بردارید)

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

خصوصیات مملکت اسلامی و ارتش اسلام

اگر این نیرو سالم و قوی بود مملکت از شر دشمن محفوظ بود، یکی سلامت و سلامتی او و یکی هم نیرومند بودن او.

دین مقدس اسلام آنقدر که به ارتش اسلام اهمیت داده به هیچ جمعیتی اهمیت نداده است.

 حضرت امام سجاد علیه السلام در صحیفه سجادیه دست به دعا در نیمه های شب بلند می کند و برای سربازان اسلام دعا میکند این دعا هم برای آن زمانی که خودش بود نبوده است بلکه برای تمام سربازانی که از مرز و بوم اسلام دفاع میکنند برای همه بوده است.

من از این عمل امام سجاد که امام زمان آن وقت بوده است یک استفاده میخواهم بکنم چون همه ائمه یک عمل داشتند. اگر امام سجاد علیه الصلوة و السلام در زمان خودش برای سربازان اسلام دعا می کند یقین بدانید امروز حجه بن الحسن روحی فداه در هرشب و در هر روز برای سربازان اسلام و نیروی اسلام دعا میکند و در خانه خدا میرود . حالا علاوه بر اون که قضایایی نقل کرده اند و مطالبی گفته اند که خدایتعالی چه محبتی در دل حجه بن الحسن روحی فداه نسبت به ارتش اسلام و اینکه ما میگوییم ارتش اسلام نه ارتشی که منتخب به یک مملکت به ظاهر مسلمان و اسما مسلمان باشد، آن را نمی گوییم. یک مملکتی که در تمام دنیا در تمام جهان معروف شده و حقیقتش هم همین منظره ای که امروز من دارم میبینم. کجا شما بعضی یقینا در زمان طاغوت هم بودید می دیدید که یک چنین جمعیتی در روزی که نه عاشورا است نه تاسوعاست نه ایامی است که یک جهت فوق العاده ای داشته باشد کجا جمع میشدند در مسجد کجا این همه نماز خوان در ارتش داشت، کجا در یک پادگان این همه علاقمند به دین و امام زمان که تا نام حجه بن الحسن روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء در میان آنها گفته میشود همه شان دلشان روشن میشود این ارتش را من میگویم این مملکت را من میگویم .

 والا ممالک وابسته ممالکی که به اصطلاح خودشان آنقدر پست هستند آنقدر ضعیفند، آنقدر بر خلاف قرآن که فرموده ” لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیاء ” یهود و نصارا را ولی خودتون قرار ندهید . ولی افتخارشان این است یا ضعفشان را به دنیا نشان میدهند . با اینکه ما مملکت مسلمان و اسلامی هستیم در عین حال باید زیر پرچم آمریکا حرکت کنیم! از این بدتر هم میشود؟ ما با آنها کاری نداریم به آنها توجهی نداریم آنها را مسلمان نمیدانیم مملکت اسلامی آن مملکتی است که نه به طرف شرق متمایل بشود نه به طرف غرب، نه یهود را دوست داشته باشد و نه نصاری را ” لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیاء ”

شما مستقل هستید شما را خدا آقا خلق کرده همه باید تحت نفوذ شما باشند شماها اگر سالم باشید اگر حقیقتا تحت برنامه اسلامی باشید اگر نیروی دفاعیتان در مقابل دشمن آنچنان که تا حالا بوده زیاد باشه یقینا آن ارتشی هستید که امام سجاد که دعا میکرد شامل حالتان میشد یعنی آن روز که امام سجاد دعا میکرد شامل شما در امروز میشود.

همان روز که زمان بنی امیه بوده و ارتشی اسلام به آن صورت نداشته و امروز هم که حجه بن الحسن روحی فداه هرشب سر به سجده میگذارد و از خدا سلامتی ارتش اسلامی را میخواهد شامل شما هم میشود.

بنابراین قدر باید بدانید . ” کونوا لنا زینا ” مسلمانها، ای ارتش اسلام، ای افسران اسلام، ای نگهدارندگان مملکت اسلامی، برای خاندان عصمت زینت باشید اعمالتان زینت باشد، اخلاقتان زینت باشد، عقایدتان زینت باشد ” کونوا لنا زینا ” مبادا در بین شما بوسیله بعضی افراد مغرض تفرقه ایجاد بشود الا ان حزب الله هم الغالبون این آیه قرآن است شما باید همه تان در حزب خدا باشید حزب اللهی باشید اون حزب اللهی است من حزب اللهی نیستم اینها جز حرفای شیطانی حرف دیگری نیست هرکس حزب اللهی نیست قرآن را قبول ندارد و تحت این آیه شریفه قرار نگرفته که الا ان حزب الله هم الغالبون شما تا وقتی حزب الله باشید و جزو حزب الله باشید بر صدام که سهل است این عروسک کوچک که ارزش ندارد که شما درباره اش فکر کنید در جنگ احزاب همین مسئله بود به خدا قسم اگر شما جزو حزب الله باشید… بعضی از دوستان شما در مشهد از من پرسیدند حزب الله چیه حالا نمیخواهم وقت شما را بگیرم اگر همه تان از حزب الله بودید متحد به یکدیگر دست برادری دادید حالا یک نفر آمده غیبت برادر عزیزتان را بکند بگویید آقا غیبت نکن من نمیخواهم غیبت گوش کنم غیبت بدتر از زناست آنهم در خانه کعبه.

تهمت که بدتر از غیبت است سوء ظن بدتر از همه. چون بعضی از اعمال را تا از قلب انسان خارج نشود برایش گناه نمی نویسند اما سوء ظن حتی در دلت هم که باشد ان بعض الظن اثم گناه است تفرقه بینتان ایجاد نشود که اگر حزب الله شدید خدا در قرآن فرموده که: ” هم الغالبون ” غلبه پیدا می کنید شاید آن روزی که جمهوری اسلامی میگفت که ما صدام را از مملکت بیرون میکنیم آن وقتی که آن همه پیشرفت آنها کرده بودند و وارد مملکت ما شده بودند چرا بخاطر اینکه در راس کارها در اوایل امر یک افراد ناسالمی قرار گرفته بودند اینها وارد شدند . مثل همان میکروبی که وارد بدن میشود . اما شما مردان شریف شما سربازان امام زمان ” کانهم بنیان مرصوص ” خدا توصیف شما را در قرآن کرده که مثل دیوار بتنی که وقتی انسان پشتش قرار میگیرد توپ و گلوله که به انسان صدمه ای نمیزند بماند به خود او هم صدمه ای وارد نمیشود . ایستادید در مقابل آن حمله عجیبی که شد در اوایل و بحمدالله تمام لشکر کفر را از مملکتتون بیرون کردید .

روی وحدت و ایمانتان کار کنید

 در مورد انقلاب خلافش را به شماها نگویند الان در موضعی نشستید که خدا شاهد است من این را روی تحقیق میگوییم من نمیخواهم خودمو زیاد معرفی کنم چون دلیلی هم ندارد چون اکثر شما یا با نوشته های من برخوردید یا اسم من را شنیدید الان دیگر وقت شما را نگیرم من متجاوز از چهل و پنج کتاب نوشتم و در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی به همه آنها وارد هستم تا جایی که برام مقدور بوده و از سال 1341 با مرحوم شهید هاشمی نژاد برادر خانم من در مشهد باهم مشغول برنامه هایی بودیم و من واردم که عرض میکنم این جمله جنبه شعاریت ندارد خدا میداند خیلی هم من فکر نکنید خیلی آدم تندی باشم من یک آدمی هستم که همه دوستان می دانند که فکر می کنم و روی تعصب و روی حرارت روی هیچ جهتی حرف نمیزنم و هرچه اینجا به شما می گویم خدایا تو شاهدی حجه بن الحسن روحی فداک تو شاهدی که روی عقیدم میگویم الان شما در موضعی هستید اگر متوجه نیستید باشید که تمام دنیا وحشتی از شما در دلهاشان پیدا شده.

من در مکه بودم یک مقداری هم زبان عربی بلد هستم به عنوان غیر ایرانی با بعضیها صحبت می کردم. همه همین را میگفتند شما فکر می کنید این حملاتی که روز بروز دارد تشدید می شود اینطور نیرو در خلیج فارس می فرستند از نترسی آنهاست؟ ترس است.

تمام ممالک الان یکی میخواهد خودش را نزدیک کند به شما تا از خطر محفوظ بماند. ”والله العظیم“دلیلی ندارد من بخواهم قسم بیخودی بخورم که فردا بخواهم کفاره اش را بدهم والله العظیم تمام مردم دنیا الان یک وحشتی از شما مردم حزب الله در دلشان پیدا شده خوفی پیدا شده تا چقدر شما نیرومند باشید چقدر حرکت داشته باشید.

از همه چیزها لازمتر برای شما ایمان است ایمان به حقتان ایمان به مسیرتان.

یک روز پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به سربازانش فرمود شما اگر صد نفر باشید بر هزار نفر غلبه میکنید ولی در بین اینها ایمان نبود و کمی شک کردند گفتند اینها را پیغمبر می گوید که ما را بسیج کند برای جبهه خدی تعالی فرمود که الان که این شک در شما ایجاد شد خدا تخفیف داد حالا صد نفرتان با دویست نفر میتوانند مقابله کنند.

 چرا به جهت اینکه در شماها ضعف دید به خودتان ضعف راه ندهید از جان گذشته را به کمک احتیاج نیست اینکه عرض می کنم تمام دنیا را ما می توانیم تسخیر کنیم در روایات زیاد داریم که حضرت بقیة الله روحی فداه وقتی ظاهر می شود با 313 نفر تمام دنیا را تسخیر میکند و ان شاء الله امیدوارم خدای تعالی این عنایت را به ما بفرماید که ما دنیا را تسخیر کنیم و بعد برای بوجود آوردن عدل و داد تقدیم حضرت حجة بن الحسن روحی فداه کنیم..

شما فکر نکنید که کوچکید ضعف به خودتان راه ندهید قوی باشید الا ان حزب الله هم الغالبون و لذا یک مطلبی را باید خدمتتان عرض کنم یکی وحدتتان و نیرومند بودنتان و ایمانتان است که حتی پیغمبر اگر خودش در ایمانش نسبت به اسلام ضعیف بود یقین بدانید که دین او موفقیت نداشت. لذا خدایتعالی در قرآن میفرماید: «امن الرسول بما انزل الیه من ربه» خود رسول اکرم ایمان داشت شما هم اگر به جمهوری اسلامی و این برنامه ها ایمان داشته باشید موفق خواهید شد و هرکس تظاهر بکند که حزب الله هستم او بالاخره شکست می خورد و از پا در می آید.

توصیه دیگری که از همه مهمتر است و دلم می خواهد آقایان عزیز توجه بکنند این است که بدانید فرمانده کل قوای شما خب معلوم است مرجع تقلید شماست آن کسی است که در جماران نشسته و فرمان میدهد ولی بدانید ایشان نائب حجة بن الحسن روحی فداه است، این بزرگترین افتخار ایشان است که نایب امام زمان است در سخنرانی های ایشان شما زیاد شنیدید که وقتی اسم حضرت بقیه الله را می برند چه تجلیلی می کنند، من خودم با این گوشهام شنیدم که حالا من خودم دوازده سال شاگرد ایشان بودم درقم خدمتشان بودم و توجه ایشان را به حضرت بقیة الله دیده ام آنها بماند، ولی همان چیزی که در تلویزیون هست در رادیو هست سخنرانی های ایشان را که می شنوید ایشان چه تجلیلی از امام زمان می کند وقتی اسم می برد. من در یک سخنرانی شمردم پنج مرتبه ایشان نام بقیه الله را برد و در هر دفعه تعبیر این بود: روحی فداه، ارواح العالمین له الفداء، روح من فدای او ارواح تمام عالم فدای او.

و لذا به شما توصیه می کنم که هر روز صبح … اگر به شما اجازه داشته بدهند هر روز صبح بروید خدمت امام و سلام عرض بکنید چقدر خوشحالید؟ به شما اجازه دادند هر روز صبح بعد از نماز صبح دست به سینه بگذارید در مقابل امام زمانتان سلام عرض کنید این خیلی هم آسان هست و مهم است.

سلام عرض کنید آقا جان ما سرباز توایم ما خدمتگزار توایم ما ارادتمند توایم با زبان خودتان صحبت کنید نمی خواهد زیارتنامه بخوانید دوسه کلمه ما در خدمت توایم ما فرمانبردار نایب توایم فرمانبردار مرجع تقلیدیم

که وقتی ما درسهای مقدماتی را می خواندیم آنجا نوشته بود هذا ما افتی به المفتی و کل ما افتی به المفتی فهو حکم الله، هرچه که مفتی و فتوا دهنده بگوید حکم خداست اگر کسی تردید کند بگوید که این فتوا مال ایشان است و ممکن است مال خدا نباشد این کافر است کافر است و مسلمان و شیعه نیست و فرمایش مرجع تقلیدتان… آنهایی که تقلید ندارند که از اول کارشان زار است چون هر مسلمانی یا باید مجتهد باشد یا باید مقلد باشد یا محتاط و راه سومی ندارد محتاط هم که ما نمی توانیم باشیم مجتهد هم نیستیم پس باید مقلد باشیم

 ولی در عین حال صبح به صبح این را من عرض می کنم ان شاالله … حالا می گویید ما در نمازمان دعا برای امام زمانمان می کنیم خیلی خوب کاری میکنید خیلی خوشحال شدم در مجالستان دعا برای حجة بن الحسن می کنید چون من ارادت حاج اقای اسفندیاری را به امام زمان می دانم و می دانم که ایشان این مسائل را در اینجا دارند اما شخصا تک تک شما فرد فرد شما اگر می خواهید موفق باشید پیروز باشید در دنیا و آخرت سربلند باشید یک چند دقیقه با امام زمانتان حرف بزنید با زبان خودتان یا بقیة الله ما نوکر شما هستیم ما خدمتگزار شما هستیم هرچه داریم از شماست و شما به ما کمک کنید

در این جبهه ها خدا می داند در این قسمتهای گیلان غرب رفته بودم شبها این جوانها تا صبح خواب نداشتند مشغول راز و نیاز بودند دعای توسل می خواندند مثل اصحاب سید الشهداء علیه الصلوة و السلام آن شخص می گوید: من مردد بودم خب دو دسته مسلمان به جان هم افتادند نمی دانم حق با کدام طرف است نزدیک خیمه های عمر سعد شدم دیدم که اینها مشغول عیاشی هستند مشروب میخورند هرکس امامش فاسق باشد رهبرش فاسق باشد او هم فاسق می شود از سابق گفته اند الناس علی دین ملوکهم من رفتم دیدم دارند مشروب می خورند رقاصی می کنند

بعد آمدم کنار خیمه های اصحاب سید الشهداء علیه السلام دیدم اینها مشغول عبادتند مشغول بندگی خدا هستند دارند با خدا راز و نیاز می کنند دیگر همانجا حق را تشخیص دادم خیلی میزان خوبیست خوب تشخیص داد.

اگر یک نفر نق بزنه که این آخوندها همه ی خوشی های ما را گرفتند . تو خوشی های حیوانی داشتی این کارهایی که تو میکنی حیوانات هم می کنند همه با هم لخت در یک بعد کثیف حرکت کنند خدا تو را خلیفه الله خلق کرده روزی که خدا خواست انسان را خلق بکند گفت انی جاعل فی الارض خلیفه ای ملائکه من می خواهم جانشین خودم را در دنیا خلق کنم و همه افراد بشر جانشین خدا هستند اصحاب امام حسین علیه الصلوة و السلام اینها عجیبند

حبیب بن مظاهر که اسمش را شنیدید یک پیرمردی است می دانید او کیست؟ یک وقت در بازار کوفه با میثم تمار برخورد می کند اینقدر رفعت مقام و ایمان دارد به کلام علی بن ابیطالب توجه دارد به میثم تمار می گوید یک مردی را من می شناسم که او را به دار می زنند و شکمش را هم با چاقو پاره می کنند میثم تمار هم می گوید من هم یک پیرمردی را می شناسم که او را در کربلا می کشند و سرش را می آورند در کوفه می چرخانند

اینطور آینده همدیگر را می شناختند ولی خدا بودند ارتباط با امام زمانشان داشتند تحت فرمان امام زمانشان بودند

و این هم جمله پایان عرایض من که هر روز متوجه امام زمانتان باشید دیگر تا کی می خواهیم همه اش به فکر دنیا و حقوقمان و مادیاتمان و امثال اینها باشیم برای امام زمان قدم برداری برای امام زمان جنگ کنید برای امام زمان به پیش بروید ان شاء الله به همین زودی خواهید دید که تمام ابرقدرتها می آیند در مقابل شما تواضع می کنند و ان شاالله شیعه یک ابرقدرتی خواهد شد در خط صحیح و عدل و داد و موفقیت.

 

و زمان گذشت و وقت روضه نیست و الا خدای خودم را شاهد می گیرم که در این مدتی که دارم به این چهره های نورانی… در زمان سابق یک جوان وقتی به سربازی می رفت نمی توانست حتی واجباتش را انجام بدهد و محرماتش را ترک کند این چهره های نورانی خیلی من را تشویق کرده اگر شما کار نداشتید من تا شب هم حاضر بودم برای شما صحبت کنم ولی اونطوری که فرمودند وقت شما دارد تمام می شود امیدوارم که خدای تعالی زیر سایه حجة بن الحسن علیه السلام شما را به پیروزی کامل و نهایی برساند.

شماها رو به قبله هستید دلم می خواهد فرض کنید اگرچه فرض نیست اگر بدن مقدس حجة بن الحسن در مجلسمان نباشد روح مقدسش بر همه ما احاطه دارد صدای ما را می شنود وضع ما را می بیند و خدا را گواه می گیرم روی اعتقاد و ایمان می گویم و شما هم حتما اعتقاد دارید حتما یقین دارید همینطور که نشستید دلهاتون رو متوجه کنید به امام زمانتان و از حضرتش بخواهیم امروز بین ماها دستش را به دعا بلند کند و هرچه زودتر پیروزی نهایی رو نصیب مسلمانها و شیعیان و محبین خاندان عصمت و طهارت بفرماید. نسئلک اللهم ئ ندعوک باعظم اسمائک و بامام زماننا یا الله …

اللهم صل علی محمد و ال محمد

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و مد فی عمره و زین الارض بطول بقائه

اللهم انصر ناصریه و اخذل خاذلیه و اقصم قاصمیه

پروردگارا به آبروی حجة بن الحسن سربازان اسلام را بر کفر پیروز بفرما

همه ما را از بهترین یاران آن حضرت قرار بده

خدایا سایه امام عزیزمان بر سر ما مستدام بدار

پروردگارا به آبروی حجة بن الحسن قسمت می دهیم مرضهای روحیمان شفا مرحمت بفرما

به آبروی امام زمان قسمت می دهیم معلومین مجروحین مریض های اسلام شفای کامل مرحمت بفرما

شهدای ما با شهدای کربلا محشور بفرما

پروردگارا اجر آنها را جزیل و مقام انها را رفیع قرار بده

پروردگارا به آبروی حجة بن الحسن قسمت می دهیم هرچه زودتر فرج آن حضرت را برسان

عاقبت امرمان ختم به خیر بفرما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *